Betingelser
Avtalebetingelser for Thon Business Deal.
Avtalens parter
1.1
Business Deal er et konsept hvor vi tilbyr smarte løsninger til bedriftskunder på våre hoteller i Norge, Sverige, Danmark, Belgia og Nederland.
Denne avtalen inngås mellom Thon Hotels, og deg som kunde. Med kunden menes morselskap og datterselskap med mer enn 50% eierandel, eller en definert innkjøpsorganisasjon.
En sammenfatning av avtalens fordeler og partenes forpliktelser er beskrevet i denne avtalen.
Pris og betalingsbetingelser
2.1
For overnatting på Thon Hotels, gjelder avtaleprisen per rom per døgn. Frokost er inkludert på alle hoteller i Norge, Sverige og Danmark.
2.2
Avtalepriser gjelder for individuelle reisende. Thon Hotels benytter seg av dynamisk prissetting for sine hoteller, hvor prisene kan endre seg daglig. For Business Deal gis det fast 13 % rabatt på våre ordinære priser.
Kunden står fritt til å reservere hvilken pristype som til enhver tid er tilgjengelig. Merk at spesielle betingelser kan gjelde ved reservasjon av andre pristyper enn avtalepriser.
For gruppe- eller konferansebestilling vil egne betingelser gjelde. Bestillinger på mer enn 10 rom betraktes som gruppe.
2.3
Alle reservasjoner må bestilles og kanselleres på thonhotels.no eller via Thon Hotels appen for å få fordelene knyttet til Business Deal. Knytt opp din firmaavtale på din profil i appen, https://www.thonhotels.no/app/
2.4
Thon Hotels aksepterer de vanligste betalings- og kredittkort (Amex, Visa, MasterCard og Diners). Betaling av rom skal skje direkte til hotellet eller via thonhotels.no eller thon hotels appen. Gjesten er personlig ansvarlig for sin regning. Samtlige regler vedrørende booking, avbestilling, ankomst, avreise og betaling fremgår via thonhotels.no.
2.5
Ved endring i offentlige avgifter som fastsettes utenfor Thon Hotels kontroll, vil prisene som er gitt i denne avtalen bli justert tilsvarende. Thon Hotels forbeholder seg retter til, samt vil gjennomføre en prisjustering den 1.januar hvert år. Prisene gitt i denne avtalen er inklusive moms. Prisene er ikke provisjonsberettiget.
Samarbeid og oppfølging
3
Dersom Kunden leverer volum over det som her er avtalt, vil Thon Hotels kontakte kunden for videre oppfølging og utvikling av samarbeid.
Informasjon
4.1
Kunden forplikter seg til å informere internt i bedriften om avtalen, om dens fordeler og betingelser, samt styre til avtalen i bedriftens reisepolicy. Bestillingskodene gitt til kunden gjennom denne avtalen skal benyttes ved bestilling.
Bestilling/avbestilling og bonusprogram
5.1
Thon Hotels tilbyr kundens ansatte medlemskap i lojalitetsprogram. For mer informasjon, vennligst se THON+.
5.2
Rom kan ikke garanteres tilgjengelig fra Thon Hotels før tidligst kl. 15.00 ankomstdagen. Dersom ankomst etter kl. 16.00 ikke er avtalt og garantert for, har hotellet rett til å kansellere bestillingen. Avbestilling av rom kan skje inntil kl. 16.00 ankomstdagen. Bestiller er økonomisk ansvarlig for garanterte ubenyttede rom (no show). Utsjekk avreisedag skal foretas før kl. 12.00 dersom ikke annet er avtalt. Overholdes ikke fristen for utsjekk, kan Kunden bli belastet for et ekstra døgn.
Konfidensielt
6.1
All informasjon fra Thon Hotels til Kunden i forbindelse med denne avtalen, forblir Thon Hotels eiendom. Uten Thon Hotels samtykke, må slik informasjon ikke videreformidles av Kunden til annet enn å oppfylle avtalens forutsetninger.
Oppsigelse av avtalen
7.1
Denne avtalen kan sies opp umiddelbart av begge parter i avtaleperioden hvis.
- en part skulle innstille sine betalinger, innlede gjeldsforhandlinger etter loven, tre i likvidasjon eller bli slått konkurs.
- en part har begått vesentlige brudd på avtalen.
7.2
Uforutsette hendelser (Force Majeure) utenfor Thon Hotels eller hotellenes kontroll (streik, lockout, brann, manglende leveranser etc.) gir begge parter rett til å heve avtalen uten erstatningsplikt.
Avtalens varighet
8.1
Avtalen løper fra registrering ved at betingelsene er godkjent digitalt frem til den sies opp. Avtalen kan når som helst sies opp av begge parter. Eventuell oppsigelse av avtalen må skje skriftlig.